Plugin nie może znaleźć przynajmniej jednego typu miejsca parkingowego.

Zapraszamy na Oficjalny Parking P2 na lotnisku Bydgoszcz Szwederowo, znajdujący się przy ulicy Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota.

Parking zlokalizowany na bydgoszcz lotnisko parking

Nasz parking to strzeżone i bezpieczne miejsce, które zapewnia całodobowy transport na Lotnisko im. Ignacego Paderewskiego w Bydgoszczy oraz odbiór po powrocie z podróży. 

Oficjalny Parking P2 Bydgoszcz Szwederowo ul. Paderewskiego 1 86-005 Białe Błota

Oficjalny Parking P2 to doskonałe miejsce dla podróżnych, którzy szukają pewnego i wygodnego miejsca na czas swojej podróży lotniczej. Zapraszamy do korzystania z naszych usług i życzymy udanej podróży!

Oficjalny Parking P2 Bydgoszcz Szwederowo Cennik

Ilość DniCena
165 zł
275 zł
385 zł
4180 zł
5180 zł
6180 zł
7180 zł
8180 zł
9250 zł
10250 zł
11250 zł
12250 zł

Galeria

Parking Bydgoszcz
Parking Bydgoszcz
Parking Bydgoszcz
Parking Bydgoszcz
Parking Bydgoszcz
Parking Bydgoszcz

Oficjalny Parking P2 Bydgoszcz Szwederowo Opinie

Port Lotniczy Bydgoszcz S.A.
3.9
Na podstawie 1263 opinii
powered by Google
marek wisniewskimarek wisniewski
18:13 15 Jun 24
Straszne lotnisko leniwi pracownicy 3loty dziennie i nie ogarniają po drugie chyba rynair im dopłaca do sprawdzania wymiaru każdej walizki szczególnie jedna pani bardzo nadgorliwe sprawdza torby każdemu ciągnie ludzi do tego stojaka porażka w londynie tak nawet nie sprawdzają, połowa obsługi tego lotniska stoi i opiera się o ściany po wyjściu z samolotu do odprawy jest tragedia 2-3osoby maksymalnie sprawdza paszporty w ślimaczym tępię mam nadzieje ze po otwarciu cpk to lotnisko zniknie z mapy polski
Weronika PWeronika P
08:19 12 Jun 24
Lotnisko małe ale posiada wszystko co potrzeba podczas podróży. Szybka i sprawna kontrola bezpieczeństwa. Na uwagę zasługują szczególnie funkcjonariusze Straży Granicznej. Pomimo dużej kolejki odprawa paszportowa przebiegała bardzo sprawnie a co najważniejsze w przyjaznej atmosferze 🙂
Monika JurkiewiczMonika Jurkiewicz
09:32 08 Jun 24
Lotnisko ładnie położone szybka obsługa wszystko pod ręką .Poza panią która przed wejściem na płytę lotniska zepsuła humory większości pasażerom nic do zarzucenia.Czytając komentarze widzę że nie tylko ja miałam niemiłe doświadczenie z obsługą.Warto wysłać personel na szkolenia groźby krzyki są nie miejscu droga pani .Mała wredna w brązowych włosach do ramion kosila żniwo “za dużych rozmiarów “walizek przeszło 300zl za sztukę.Kolko rączka nie ważne byle przylepić żółtą kartkę.Latam liniami Ryanair od 20 lat tylko z podręcznym ,kupionym specjalnie na ich wymiary nawet 2cm mniej bagażem .9 lot w tym roku nigdzie nikt nic nie powiedział że są złe wymiary przy sprawdzaniu.Jako że byłam priorytet na początku kolejki odwróciwszy się widziałam co 3/4 walizkę oklejoną żółtą taśmą za dużo /doplata.Mam nadzieję że pani zadowolona ze swojej pracy i bonusik wpadł za bycie wredną nadgorliwą istotą !!!
SebastianSebastian
20:07 13 May 24
Niekompetentną, niemiła aż wręcz wredna obsługa. 3 razy korzystałem z tego lotniska i za każdym razem było to jedno wielkie rozczarowanie. Język jaki używają pracownicy do klientów jest oburzajacy. Groźby I szantaż na porządku dziennym. Jeśli chcecie mieć jakieś perspektywy na przyszłość to proponowałbym wymienić prawie całą obsługę, bo traktują oni ludzi gorzej jak zwierzęta. Wolę zapłacić 3 razy więcej i lecieć z Poznania niż użerać się z tymi rozgoryczonym ludźmi, którzy wyzywają się na klientach. Nie pozdrawiam.
Dom KoDom Ko
13:44 11 Apr 24
Porażka. Dwie osoby obsługują około 300 czy 400 osób a ludzie z dziećmi muszą czekać mimo tego że puszczani są jak priorytet. Nawet chłopaczka szkoda który musi jak robot zapier... żeby każdemu pomóc i wyjaśnić co do czego. Przykre że tak traktuje się ludzi którzy płacą by takie miejsca w ogóle istniały a ludzie mieli pracę. Edit.... to co zobaczyłem już na wyjściu do samolotu na zewnątrz przechodzi ludzkie pojęcie i na pewno nie ma nic wspólnego z człowieczeństwem. Głaskanie walizek przez obsługę w tzw "mierniku" jak wystawała centymetr czy dwa to zwykłe dziadostwo nie mające nic wspólnego z komfortem czy bezpieczeństwem podróżujących. Tego nie widziałem nigdy wcześniej nawet w Polsce. panie powinny się grubo zastanowić nad swoim powołaniem... pewnie zabrakło inteligencji by pracować w służbie granicznej i teraz mają taką zabawę, że mimo tego i tak są ważne
Andrzej ZatońAndrzej Zatoń
13:53 10 Mar 24
Małe sympatyczne lotnisko. Jeden sklep, jedna kawiarnia. Za to można szybko przejść wszelkie odprawy.
Michal AntMichal Ant
19:05 28 Feb 24
Przykro mi stwierdzić że zawiodłem się na władzach i obsłudze lotniska. Odmówiono mi wejścia na opóźniony lot. O opóźnieniu zostałem poinformowany oficjalnie przez przewoźnika (zmiana godziny z 22 na 23.50) będąc na lotnisku godzinę przed planowaną godziną wylotu, ochroniarz lotniska poinformował mnie o tym, że kontrola bezpieczeństwa już się zakończyła i nie mogę przejść kontroli bezpieczeństwa i przejść do bramki.Lotnisko uznało, że spóźniłem się na samolot który nawet nie przyleciał. Według mnie jest to niedopuszczalne, że nie ma obsługi kontroli bezpieczeństwa wiedząc o wiele wcześniej, że planowana godzina przylotu uległa zmianie o wiele wcześniej.Bardzo mi szkoda sympatycznego pana z informacji, który musi świecić oczami za niekompetencję władz lotniska.Chciałbym dodać że reakcja pana z ochrony na zaistniałą sytuację komentując - no życie - tez nie była na miejscu.W takich przypadkach nowa godzina odlotu powinna być uznana przez lotnisko jako nowa planowa godzina i do 30 min przed odlotem pasażer ma prawo przejść do bramki
natalia komorowskanatalia komorowska
16:55 18 Feb 24
Obsługa lotniska na tak niskim poziomie jak nigdy dotąd nie trafiłem, zaczęło się dosyć miło, Pan starszy który pomagał nam przy odprawie bardzo uprzejmy ,wesoły zapowiadało się obiecujący lot ale niestety potem przed wyjściem do samolotu bardzo nie miła młoda kobieta z obsługi stwierdziła że nie pasuje jej nasz bagaż a że byliśmy trochę zaskoczeni bo latamy Ryanairem od 12 lat z takimi samymi bagażami i nigdy nie było żadnych problemów czy w Pl czy w UK czy Hiszpani totalnie nigdzie ,owa pani kazała nam włożyć bagaż do ,,wymiarów " Ryanair, włożyliśmy ale że walizka.na kółkach zjeżdżała i jeżeli wystawało coś to pol centymetra to pani nagdorliwa stwierdziła że z takim bagażem nie wejdziemy na pokład bo za duży i nie obchodzi ją że na innych lotniskach nigdy nie było problemu ,takim oto sposobem skasowała nas kosztem prawie tysiąca złotych (194£) już nie mowi3 o tym że wiele.osob było z bagażem większym od naszego ale niestety tym razem my mieliśmy pecha ,nie pozdrawiam pani z obsługi ,karma wraca
Ewelina NchinjayiEwelina Nchinjayi
09:46 28 Jan 24
Lot do birmingham. W małym holu do bramki nr 2, skupili ludzi na dwa osobne loty, zero miejsc siedzących ciezko przejść 4 metry do toalety. Toalety brudne i śmierdzące moczem. Sklep drogi i nie zaopatrzony. Jedzenie nie dobre. Kolejki do odpraw bagazowych i paszportowych ze odechciewa sie zyc. Nie mila obsluga . Zero organizacji. Najgorsze lotnisko z jakiego mozna odlatywac. Daje jedna gwiazdkę bo nie można dać mniej.
MIRELA GMMIRELA GM
12:14 20 Jan 24
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy to niewielkie, kameralne lotnisko.Przez wielkość lotniska i dzięki dobrej organizacji unika się poszukiwań, krążenia po gate'ach i stanowiskach check-in. Nie czułam się tu jakbym była w galerii handlowej, jak ma to miejsce w większości portów lotniczych. Wszystko poszło szybko i sprawnie.Na terenie bardzo ładnego, nowoczesnego terminala do dyspozycji pasażerów są salony prasowe, kantor wymiany walut, bankomat, sklep bezcłowy, kilka innych sklepów, bar kawowy oraz wypożyczalnie samochodów.Przed lotniskiem znajduje się płatny parking, postój taksówek i przystanek autobusowy.Autobus linii 80 kursuje na trasie Port Lotniczy - Dworzec PKP Bydgoszcz Główna. Kasa biletowa Portu prowadzi sprzedaż jednorazowych biletów komunikacji miejskiej.Lotnisko jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.Duży plus za szybką odprawę, sprawną kontrolę bezpieczeństwa i boarding.Na minus mała ilość lotów, mały wybór terminów i kierunków lotów oraz brak restauracji serwującej ciepłe posiłki.
Mariusz OkuniewskiMariusz Okuniewski
10:24 09 Jan 24
Super male lotnisko szybko sprawnie Duzo firm z autami do wynajęcia
Michal SMichal S
14:14 25 Oct 23
Lotnisko Bydgoszcz. Nowe i zadbane. Jeden sklepik, toaleta i dużo wypożyczalni samochodów. Jednak co lot to ta sama historia - potworna kolejka na odprawę i loty bardzo blisko siebie 10 minut. Na lotnisku włącza się tryb paniki - dwa skanery ale jedna bramka magnetyczna obsługiwana. Co 6-7 osoba ma rewizję bo ciągle coś bipa. Obsługa lotniska się stara ale odczucia co do służb mundurowych nadal takie same - komuna wraca, brak uśmiechu i nieodparte wrażenie że traktują cię bardziej jak przestępcę niż człowieka . Postój taxi na miejscu i autobus linii 80 na stację PKP Bydgoszcz Głowna co około 30 minut ( proszę wziąć poprawkę na rozkład jazdy gdyż kierowca na stacji PKP Bydgoszcz Głowna wysadził pasażerów i albo zapomniał zabrać tych oczekujących albo zawinął się na zajezdnię mimo że na elektronicznym rozkładzie był o 08:05 - koszt 3.80PLN - czas 40min, z i na lotnisko).
Marlena PolasikMarlena Polasik
10:28 25 Oct 23
Wrażenia z dnia dzisiejszego na lotnisku są bardzo niesatysfakcjonujące. Obsługa stoi jakby krótko mówiąc za karę pracowali nie obrażając każdego, tyczy się to konkretnie jednego Pana który był bardzo nie miły w stosunku do 3 letniego dziecka karząc wyrzucić zabawkę (slime) do śmietnika . Jest to zrozumiałe ze nie których zabawek nie można brać ale nie koniecznie trzeba być chamskim i powiedzieć to w taki a nie inny sposób do dziecka . Ważniejsza była jakaś zabawka niż to ze obok stało dziecko które miało zapuchnięta twarz (reakcja alergiczna )z nie wiadomych przyczyn dla pana strażnika i mogłoby to być coś poważnego. Jednakże ten wolał zrobić szum o zabawkę niż zainteresować się bezpieczeństwem drugiego dziecka . Ta sytuacja pozostawia wiele do myślenia gdyż bądźmy szczerze wiele krzywd dzieje się dziecią w dzisiejszych czasach i jest to ignorowane krótka mówiąc tak jak np dzisiaj pomijając fakt ze to tylko reakcja alergiczna ale w innym przypadku mogłoby to być poważniejszego .
Magda DublinMagda Dublin
09:47 09 Sep 23
Miałam dzisiaj niemila okazje podróżować z Lotniska Bydgoszcz i niestety, moje doświadczenie było bardzo niezadowalające. Największym problemem było ogromne obleżenie i nieefektywna obsługa w punkcie kontroli paszportowej.Kiedy tylko dotarłam na lotnisko, zobaczyłam długą kolejkę do sprawdzenia paszportów. Czekanie w tej kolejce zajęło mi wiele cennego czasu, a także wywołało spore frustracje. Wydaje się, że lotnisko nie jest w stanie skutecznie obsłużyć większej liczby pasażerów, co jest nie do przyjęcia, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdy podróżowanie jest coraz bardziej popularne.Ponadto, obsługa na lotnisku wydawała się być źle zorganizowana, co sprawiło, że całe doświadczenie podróżowania było jeszcze mniej przyjemne. Brakowało też wystarczającej liczby stanowisk do kontroli paszportów, co tylko pogorszyło sytuację.
Michał DybowskiMichał Dybowski
19:08 13 Aug 23
Dziś miałem nieprzyjemną sytuację na lotnisku w Bydgoszczy. Przybyłem tam 30 minut przed odlotem, niestety spóźniłem się na kontrolę. Podszedłem do pracowników odpowiedzialnych za kontrolę i poprosiłem, czy mogliby zrobić wyjątek i mnie odprawić, mając tylko podręczny bagaż. Powiedzieli mi, że jeśli kierownik wyrazi zgodę i da zielone światło, to to zrobią. Zapytałem, gdzie mam udać się i zapytać o zgodę kierownika. Skierowali mnie do okienka, gdzie znajdował się Pan udzielający informacji. Ten Pan nawiązał kontakt telefoniczny z kierownikiem na moją prośbę, choć niechętnie. Niestety, kierownik nie okazał żadnej chęci, abym mógł przejść kontrolę i dostać się na pokład samolotu. Jestem rozczarowany podejściem oraz brakiem chęci pomocy, mimo że było dużo czasu.
Dominika SobańskaDominika Sobańska
10:33 03 Jun 23
Lotnisko w Bydgoszczy jest małe i mogłoby się wydawać, ze działa sprawnie. Leciałam już drugi raz na to lotnisko w ciagu kilku tygodni i czas oczekiwania do kontoroli paszportowej przy 2-3 samolotach na lotnisku to ok 1,5 godziny! Niewyobrażalne!Czas oczekiwania na walizke dodatkowe 20 minut czyli 1h 50 minut od wyladowania samolotu!!!
Adam MickiewiczAdam Mickiewicz
10:01 27 May 23
Najgorsze lotnisko z którego leciałem nawet w Bułgari traktowano ludzi lepiej. Trzy loty w mniej więcej w tym samym czasie , chaos informatyczny pasażerowie zgnieceni jak ś...nie na ubuj,schody ruchome tak szybko chodzą ze ludzie obalali się ktoś poprosił straż graniczną czy byliby wstanie to zwolnić. W PRL na pekaesie lepiej było niż to co się dzieje na tym lotnisku.
Marek GrzanaMarek Grzana
14:22 20 May 23
Najmniejsze lotnisko na jakim byłem . Jakiś dramat . Ale zacznę od początku . Chcieliśmy coś zmienić z dziewczyną i zamiast Poznania wybraliśmy Bydgoszcz . Chyba tylko żeby zrobić nowe doświadczenie .Bo zarówno Poznań i Bydgoszcz mamy niedaleko z Konina Lotnisko malutkie , długie kolejki do wszystkiego . Jedynie co dobre ( dla tych co palą ) to palarnia ( chociaż była płatna, ludzie i tak omijali bramkę 😂 )Przy bramkach totalny paraliż . Dwa loty obsługiwało dwoje ludzi 😮 Babeczka biegała w tą i z powrotem 😂 Jakieś nieporozumienie . Lot opóźniony około 50ciu minut . Nie polecam . My na pewno na następny raz wybierzemy Poznań . Bardziej komfortowo i zorganizowany
CEz BaCEz Ba
08:25 02 May 23
Piękny port lotniczy z wieloma połączeniami. Dobre skomunikowanie z miastem Bydgoszcz. Tanie linie lotnicze i LOT to główni operatorzy lotniska. Pomimo dużej konkurencji port jakoś się trzyma. POLECAM.
Marzena AndrearczykMarzena Andrearczyk
15:50 21 Jul 22
Mały dobrze zorganizowany port lotniczy. Nie ma kolejek do odpraw. Przy lotnisku parkingi. Za długoterminowy za 7 dni zapłaciłam 99 zł. Ja trafilam na czyste toalety. Polecam.
js_loader