Plugin nie może znaleźć przynajmniej jednego typu miejsca parkingowego.

Witamy na oficjalnym Parkingu P3 Poznań Ławica, położonym przy ul. Bukowskiej 285, 60-189 Poznań.

Parking zlokalizowany na poznań lotnisko parking

Zapewniamy komfortowe i bezpieczne miejsca parkingowe, doskonałe zarówno dla osób odbierających podróżnych z lotniska, jak i dla tych, którzy zostawiają swoje samochody na czas podróży. Nasze ceny są bardzo przystępne, dzięki czemu korzystanie z parkingu na lotnisku Ławica w Poznaniu nie wiąże się z wysokimi kosztami.

Jesteśmy nastawieni na spełnienie potrzeb podróżujących, dlatego oferujemy zarówno miejsca parkingowe na krótszy, jak i dłuższy okres, które znajdują się w bliskiej odległości od terminala lotniska. Dodatkowo, dla osób, których postój nie przekracza 10 minut, przygotowaliśmy bezpłatną strefę postoju Kiss&Fly.

Dlaczego warto wybrać nasz parking? Przede wszystkim zapewniamy bezpieczeństwo Twojego samochodu, dzięki czemu możesz podróżować bez obaw. Po drugie, unikniesz wysokich opłat za taksówki, gdyż nasze ceny są konkurencyjne. Po trzecie, nasza lokalizacja przy lotnisku ułatwia szybkie i wygodne dotarcie do terminala. Zachęcamy więc do podróżowania na lotnisko własnym autem i korzystania z naszego niedrogiego parkingu na Ławicy.

Oficjalny Parking P3 Poznań Ławica ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań

Wybierając oficjalny Parking P3, masz pewność, że Twój samochód będzie w dobrych rękach, a Ty zyskasz spokój i wygodę podczas podróży lotniczych. Serdecznie czekamy na Ciebie w Poznaniu!

Oficjalny Parking P3 Poznań Ławica Cennik

Ilość DniCena
1138 zł
2138 zł
3138 zł
4138 zł
5138 zł
6138 zł
7138 zł
8138 zł
9138 zł
10138 zł
11138 zł
12138 zł

Galeria

Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica

Oficjalny Parking P3 Poznań Ławica Opinie

Parking Przy Terminalu przyloty
3.8
Na podstawie 718 opinii
powered by Google
Marcin WilińskiMarcin Wiliński
18:52 17 Dec 23
Wjazd samochodem nawet na minutę to koszt 5 zł przez co Ubery nie chcą podjeżdżać po pasażerów. Pazerność władz lotniska nie zna granic. Żeby podwieźć kogokolwiek na terminal trzeba płacić? Nigdzie na świecie nie spotkałem się z tym, a korzystałem z parędziesięciu lotnisk na świecie...
Krzysztof DrewniakKrzysztof Drewniak
03:49 11 Dec 23
Przywiezienie pasażera na odlot, zajmujące mniej niż 5 minut kosztuje 5 złotych. Dla mnie to złodziejstwo. Dobrze, że jeszcze klimatycznego nie pobierają.
Łukasz ŁawniczakŁukasz Ławniczak
11:26 05 Dec 23
Bardzo kiepsko rozwiązany wjazd i wyjazd z P2. Wykupiłem parking wcześniej, wydrukowałem bilet z kodem QR, który niestety nie działa, wjazd wyjazd możliwy jest tylko przez kontakt z obsługą parkingu(przy każdym szlabanie ) Kolejna kwestia to 5 zlotowa opłata za sam wjazd na Ławicę. Odbierajac/odwożąc kogoś na lotnisko trzeba się liczyć z kosztem nawet jeżeli postój jest krótki!
Thomas A.Thomas A.
11:05 25 Sep 23
Jeśli zależy ci na czasie i wcześniej rezerwujesz parking na kilka dni, to nie spodziewaj się tu cywilizowanej obsługi! Przy wyjeździe stoisz z biletem pod każdą bramką i za każdym razem dowiadujesz się że przekroczyłeś czas i musisz dopłacić (w moim przypadku 400zł), przy czym okres rezerwacji jeszcze nie minął. Czekają cię niepotrzebne dyskusje z obsługą. NIE POLECAM, SZKODA CZASU I NERWÓW!
qartusqartus
14:33 13 Sep 23
O 5 rano , przed wylotem dowiadujesz się, ze system nie działa , wracasz po kilku dniach bez zmian. System sprzedaży działa doskonale, gorzej z otwieraniem szlabanów
Bartek R.Bartek R.
19:30 04 Sep 23
200 zł za parkowanie na piaszczystej łące podczas 3-dniowego wyjazdu to rozbój. Z najdalszego zakątka Poznania da się dojechać do i z lotniska Uberem za połowę tej ceny. Dodatkowo, od lat nie działające czytniki kodów z biletów kupionych on line. Kolejny wynalazek z ostatnich tygodni - wprowadzenie opłat nawet za wjazd nawet na parę minut. To wygląda jak ostatni skok na kasę tego chylącego się ku upadkowi lotniska 🙁
Joanna LenartJoanna Lenart
05:14 12 Aug 23
QR kod nie otwiera szlabanu przy wjeździe, obsługa nie odpowiada, gdy po 10 min ktoś w końcu otwiera przy kolejnym szlabanie to samo. Zmarnowane 30 min przy wjedzie, polecam mieć zapas czasu. Koszmar nie parking z takim czymś się jeszcze nie spotkałam. ODRADZAM.
Wiesław ChmielewskiWiesław Chmielewski
10:31 15 Jul 23
Niestety, niezależnie od czasu pobytu za wjazd autem jest pobierana opłata. Większość lotnisk nie pobiera żadnych opłat za pobyt do 15min na terenie parkingu co w zupełności wystarcza kierowcy na odebranie lub podrzucenie na terminal odlotów lub przylotów.
DominikDominik
17:12 09 Jul 23
Ten parking to jakaś kpina, opłacasz postój online dla wygody i oszczędności czasu i... nic bardziej mylnego, wracasz z wakacji i nie możesz wyjechać z parkingu, bo bilet który masz w żaden sposób nie otwiera szlabanu, mimo że jest jakiś numer i kod QR, stoisz przy bramce i musisz się prosić, żeby ktoś z obsługi łaskawie Ci otworzył szlaban, a ludzie za Tobą już się niecierpliwią bo też chcą wyjechać. Przejeżdżasz przez pierwszy szlaban i myślisz że to już wszystko, no to jesteś w błędzie, bo po chwili napotykasz kolejny szlaban i znów musisz się prosić żeby Ci ktoś go otworzył... Porażka. Dopóki nie zmodyfikują tego systemu to nie polecam kupować biletu wcześniej online.
TyśkulecTyśkulec
15:22 22 Jun 23
Nigdy więcej tego parkingu! Nie dość że wolne miejsce daleko w głębi to droga szutrowa, kamienista, pełna kurzu. Żadnego chodnika żeby spokojnie przewieźć walizki. Walizki po 16 kg niekiedy trzeba było nieść żeby nie uszkodzić kółek. 😠Mimo opłaconego parkingu 2 razy trzeba było dzwonić żeby podniósł się szlaban. Lepiej wykupić parking prywatny z dowozem na lotnisko.
Jacek KuczborskiJacek Kuczborski
08:37 03 Jun 23
Witam. Informacja na temat obsługi oraz jakości parkingu lotniskowego przy Ławicy. Zarządcą parkingu przy Ławicy jest APCOA Parking Polska Sp. z o.o.. Niestety jakość obsługi oraz ewentualna pomoc to w dobie szanowania klienta po prostu rozpacz. Zostawiliśmy auto płacąc za 8 dni 150 zł. Byłem przekonany że, zostawiam "je" w dobrych rękach. Jakież było moje zdziwienie chwilę po przyjeździe na parking. Nie czepiam się braku miejsc do parkowania. Nieporozumieniem jest samo miejsce parkingowe. Praktycznie wysoka trawa i chwasty stwarzają widok przypominający raczej "cmentarzysko" dla wraków a nie parking. Po drugie po przylocie spotkała nas niespodzianka w postaci uszkodzonego lusterka w aucie... Po rozmowie z obsługą parkingu okazało się że, PARKING NIE JEST UBEZPIECZONY. Wszelkie sprawy związane z uszkodzeniem auta, należy zgłaszać na policję.... Zero pomocy, zero zrozumienia itd... Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego parkingu. Tym bardziej że, wokół jest mnóstwo innych lepszych i przyjaźniejszych dla klienta miejsc, gdzie można zostawić auto.
Marcin MarcinMarcin Marcin
11:16 16 May 23
Cena parkingu długoterminowego to 100 zł. Za 2 noce! Wiadomo - lotniska rządzą się swoimi prawami, ale… w tej cenie nie można nawet liczyć na normalną obsługę. Przylot o 23:20. Parking opłaciłem w automacie. Na moje nieszczęście - maszyna nie wydała paragonu, który jest potrzebny do otrzymania faktury i rozliczenia opłaty. Zgłosiłem się więc do biura obsługi parkingu, które mieści się przy hali odlotów. Niestety - drzwi zamknięte, a na drzwiach kartka informująca o przerwie do godziny 0:10. Zauważyłem, że w biurze znajduje się pracownik obsługi. Zapytałem więc uprzejmie (przez zamknięte) o możliwość wcześniejszego rozwiązania problemu. Niestety zostałem potraktowany bardzo nieelegancko (mówiąc łagodnie), z sugestią nauki czytania i nakazem odczekania ponad 30 minut (do 0:10) aż przerwa się skończy. Ostatecznie zostałem bez paragonu lub faktury, bo pracownikowi zabrało dobrej woli by rozwiązać problem klienta. Przy takich cenach i w takim miejscu obsługa klienta powinna być zdecydowanie lepsza.
js_loader