Plugin nie może znaleźć przynajmniej jednego typu miejsca parkingowego.

Witaj na oficjalnej stronie parkingu P5 Poznań Ławica! Jesteśmy usytuowani przy ul. Bukowskiej 285, 60-189 Poznań.

Parking zlokalizowany na parking lotnisko poznan

Zapewniamy wygodne i bezpieczne miejsca parkingowe, idealne zarówno dla osób odbierających podróżnych z lotniska, jak i dla tych, którzy zostawiają swoje samochody na czas podróży. Nasze ceny są bardzo przystępne, dzięki czemu korzystanie z parkingu na lotnisku Ławica w Poznaniu nie niesie ze sobą wysokich kosztów.

Staramy się sprostać potrzebom wszystkich podróżnych, dlatego oferujemy zarówno parkingi średniookresowe, jak i długookresowe, które znajdują się blisko terminala lotniska. Dla tych, których postoje nie przekraczają 10 minut, mamy bezpłatną strefę postoju Kiss&Fly.

Czemu warto wybrać nasz parking? Przede wszystkim zapewniamy bezpieczeństwo Twojego samochodu, dzięki czemu możesz podróżować bez obaw. Po drugie, unikniesz wygórowanych opłat za taksówki, ponieważ nasze ceny są konkurencyjne. Po trzecie, nasza lokalizacja przy lotnisku ułatwia szybkie i wygodne dotarcie do terminala. Dlatego zachęcamy do podróżowania na lotnisko własnym autem i korzystania z naszego taniego parkingu na Ławicy.

Oficjalny Parking P5 Poznań Ławica ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań

Wybierając oficjalny Parking P5, masz pewność, że Twój samochód będzie w dobrych rękach, a Ty zyskasz spokój i wygodę podczas podróży lotniczych. Czekamy na Ciebie w Poznaniu!

Oficjalny Parking P5 Poznań Ławica Cennik

Ilość DniCena
1200 zł
2200 zł
3200 zł
4200 zł
5200 zł
6200 zł
7200 zł
8200 zł
9200 zł
10200 zł
11200 zł
12230 zł

Galeria

Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica
Parking Poznań Ławica

Oficjalny Parking P5 Poznań Ławica Opinie

Parking Przy Terminalu przyloty
3.8
Na podstawie 865 opinii
powered by Google
MałgorzataMałgorzata
15:37 05 Aug 24
Korzystałam z parkingu długoterminowego (nawierzchnia w miarę utwardzona). Miałam problem z uregulowaniem płatności (noc, a tu automat "zjadł" bilet). Pomoc panów z obsługi parkingu cierpliwa, kulturalna i rzeczowa. Dziękuję.
MarekMarek
12:51 16 Jul 24
BEZPŁATNY JEST PARKING P1. jeśli przyjeżdżasz tylko po to aby zostawić albo odebrać osobę z lotniska ustaw nawigację na P1. Mnie z automatu poprowadziło na P2 i za sam wjazd zapłaciłem 5 zł. Dodatkowo jeśli pasażerowie nie mają dużo bagażu można ich wysadzić na BP zlokalizowanym tuż obok terminala. Nie biadolić w komentarzach tylko podawać inne rozwiązania jak ktoś zna 😜
Mirek MMirek M
08:30 05 Jul 24
Już za sam wjazd, aby pasażer mógł spokojnie wejść na lotnisko do 10 minut trzeba zapłacić 5 zł. Nigdzie na świecie nie widziałem tak złodziejskiej polityki. Rozumiem za parkowanie samochodu powyżej 30 minut, ale nie za fakt przywiezienia pasażera na lotnisko. Mam nadzieję, że władze odpowiedzialne za lotnisko i władze miasta zrobią coś z tą polityką okradania obywateli.
Andrew HillAndrew Hill
08:49 14 Jun 24
Praktyczna rzecz jeśli ktoś nie chce płacić za parkowanie na terenie przy samym terminalu. Wysiąść z taksówki, zabrać bagaż i pieszo jakieś 150 metrów do wejścia. Zarząd portu Ławica Poznań zrobił się taki chytry, że nawet za wjazd pod terminal taksówką trzeba płacić.
Janusz BarczakJanusz Barczak
07:05 19 May 24
Zjodziejstwo! Parking przy hali przylotów 35zł za godzine. Jeśli przejdziesz 20 metrów przez pasy do następnego na terenie lotniska opłata będzie 11zł. Jak ktoś wjeżdża w nocy to nie widzi opłat infomujących o stawkach. Nawet nie wiem czy w ogóle tam są. Mało tego, automat biletowy nieczynny i trzeba naginać do hali odlotów żeby opłacić bilet! Wstyd i złodziejstwo Poznań Airport odwalacie i was też spotka taka sytuacja na innym lotnisku któego WY nie będziecie znać. Taka reklama dla Poznania.
LESZEK ROBAKOWSKLESZEK ROBAKOWSK
19:52 12 Apr 24
Wjazd do 10 minut jest płatne nie chodzi o to ile (5 zł) ale to że trzeba poszukać automatu wieczorem niewidoczny , wysiąść z auta i podać dane samochodu inaczej bilet jest nie - aktywny i blokuje się szlaban wyjazdowy bo czytnik wypluwa bilet a nie wiadomo o co chodzi. Zawsza to ... maisto musi być liderem utrudniania ludziom życia. Muszą zarobić na 30 sekundach przejazdu sachochodu przez teren portu lotniczego
Slawomir SinickiSlawomir Sinicki
05:21 24 Mar 24
200 zł za 6 dni w piachach ( to wychodzi 1000 zł za miesiąc za sam parking / niezły przelicznik ) …… gdzie w Katowicach ostatnio przy lotnisku zapłaciłem 100 zł za 7 dni na ładnym polbruku … do tego bilet, który leżał przy dachu w aucie w schowku się rozmagnesowal i latałem po parkingu jak Żyd po pustym sklepie bo żaden automat go nie przyjął i trzeba było na lotnisku opłatę zrobić ….a przy automacie dopiero za trzecim razem się dowiedziałem gdzie zaplacic bo gość po 3 sekundach się wyłączał i nie mogłem go zrozumieć gdzie mam zrobić opłatę tak bełkotał a deszcz lał konkretnie więc żadnych miłych wspomnień z tym parkingiem nie mam. Sam prowadzę działalność gospodarczą i gdybym tak obsługiwał klientów to skrobał bym tynk ze ścian więc jakość obsługi na fatalnym poziomie
Arek RatajczakArek Ratajczak
15:02 09 Mar 24
Wg informacji na stronie opłatę 5 zł za samo wjechanie pod port można uiścić przy wyjeździe - niestety jest to nieprawda, w połowie drogi do wyjazdu jest jeden! automat do którego trzeba się niestety cofać. Może by tak postawić drugi tuż przed wyjazdem?
FarpatFarpat
17:54 04 Mar 24
Ktoś tu chyba jest niepoważny. Nie można nikogo ani zawieźć na lotnisko, ani z niego odebrać nie płacąc absurdalnego haraczu za zatrzymanie się 20 sekund, żeby kogoś wpuścić/wypuścić. Jakiemuś dyrektorkowi brakowało pewnie parę promili w excelu do premii, to wpadł na genialny pomysł, żeby kasować ludzi za kilkudziesięciosekundowy postój.Rozumiem kasować, za dłuższe postoje, ale za to, że ktoś kogoś przywiózł?! Ludzie, wy zarabiacie na transporcie lotniczym i kasujecie jeszcze tych, którzy wam przywożą klientów. Jak bezczelnym trzeba być...Oczywiście cennik jest w takim miejscu, że jak go zobaczysz, a ktoś jechał za tobą, to już po ptakach, bo nie ma jak się wycofać.Oczywiście nie ma systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych, bo po co i trzeba sięgać, wciskać bilecik w szparę i potem cholera wie po co sobie go zabrać. Najdroższy parking w poznaniu, a nie ma nawet tak podstawowego już systemu ułatwiającego życie.
Daniel KościńskiDaniel Kościński
17:03 21 Feb 24
Z niewiedzy zaparkowałem na parkingu P3 odbierając dziewczynę z lotniska. Po 15 minutach zbieramy się do wyjazdu i chcę opłacić postój. Cena: 30 zł… Nigdy więcej. Uprzedzając głosy, że przy wjeździe jest cennik. Owszem jest, nie przyszło mi do głowy, że pozostałe parkingi kosztują ułamek tej ceny, gdyż położone są tuż obok, więc co miałem zrobić? Generalnie parking dla bogatych i nie polecam.
Marcin WilińskiMarcin Wiliński
18:52 17 Dec 23
Wjazd samochodem nawet na minutę to koszt 5 zł przez co Ubery nie chcą podjeżdżać po pasażerów. Pazerność władz lotniska nie zna granic. Żeby podwieźć kogokolwiek na terminal trzeba płacić? Nigdzie na świecie nie spotkałem się z tym, a korzystałem z parędziesięciu lotnisk na świecie...
Krzysztof DrewniakKrzysztof Drewniak
03:49 11 Dec 23
Przywiezienie pasażera na odlot, zajmujące mniej niż 5 minut kosztuje 5 złotych. Dla mnie to złodziejstwo. Dobrze, że jeszcze klimatycznego nie pobierają.
Łukasz ŁawniczakŁukasz Ławniczak
11:26 05 Dec 23
Bardzo kiepsko rozwiązany wjazd i wyjazd z P2. Wykupiłem parking wcześniej, wydrukowałem bilet z kodem QR, który niestety nie działa, wjazd wyjazd możliwy jest tylko przez kontakt z obsługą parkingu(przy każdym szlabanie ) Kolejna kwestia to 5 zlotowa opłata za sam wjazd na Ławicę. Odbierajac/odwożąc kogoś na lotnisko trzeba się liczyć z kosztem nawet jeżeli postój jest krótki!
Thomas A.Thomas A.
11:05 25 Sep 23
Jeśli zależy ci na czasie i wcześniej rezerwujesz parking na kilka dni, to nie spodziewaj się tu cywilizowanej obsługi! Przy wyjeździe stoisz z biletem pod każdą bramką i za każdym razem dowiadujesz się że przekroczyłeś czas i musisz dopłacić (w moim przypadku 400zł), przy czym okres rezerwacji jeszcze nie minął. Czekają cię niepotrzebne dyskusje z obsługą. NIE POLECAM, SZKODA CZASU I NERWÓW!
qartusqartus
14:33 13 Sep 23
O 5 rano , przed wylotem dowiadujesz się, ze system nie działa , wracasz po kilku dniach bez zmian. System sprzedaży działa doskonale, gorzej z otwieraniem szlabanów
Bartek R.Bartek R.
19:30 04 Sep 23
200 zł za parkowanie na piaszczystej łące podczas 3-dniowego wyjazdu to rozbój. Z najdalszego zakątka Poznania da się dojechać do i z lotniska Uberem za połowę tej ceny. Dodatkowo, od lat nie działające czytniki kodów z biletów kupionych on line. Kolejny wynalazek z ostatnich tygodni - wprowadzenie opłat nawet za wjazd nawet na parę minut. To wygląda jak ostatni skok na kasę tego chylącego się ku upadkowi lotniska 🙁
Joanna LenartJoanna Lenart
05:14 12 Aug 23
QR kod nie otwiera szlabanu przy wjeździe, obsługa nie odpowiada, gdy po 10 min ktoś w końcu otwiera przy kolejnym szlabanie to samo. Zmarnowane 30 min przy wjedzie, polecam mieć zapas czasu. Koszmar nie parking z takim czymś się jeszcze nie spotkałam. ODRADZAM.
Wiesław ChmielewskiWiesław Chmielewski
10:31 15 Jul 23
Niestety, niezależnie od czasu pobytu za wjazd autem jest pobierana opłata. Większość lotnisk nie pobiera żadnych opłat za pobyt do 15min na terenie parkingu co w zupełności wystarcza kierowcy na odebranie lub podrzucenie na terminal odlotów lub przylotów.
DominikDominik
17:12 09 Jul 23
Ten parking to jakaś kpina, opłacasz postój online dla wygody i oszczędności czasu i... nic bardziej mylnego, wracasz z wakacji i nie możesz wyjechać z parkingu, bo bilet który masz w żaden sposób nie otwiera szlabanu, mimo że jest jakiś numer i kod QR, stoisz przy bramce i musisz się prosić, żeby ktoś z obsługi łaskawie Ci otworzył szlaban, a ludzie za Tobą już się niecierpliwią bo też chcą wyjechać. Przejeżdżasz przez pierwszy szlaban i myślisz że to już wszystko, no to jesteś w błędzie, bo po chwili napotykasz kolejny szlaban i znów musisz się prosić żeby Ci ktoś go otworzył... Porażka. Dopóki nie zmodyfikują tego systemu to nie polecam kupować biletu wcześniej online.
TyśkulecTyśkulec
15:22 22 Jun 23
Nigdy więcej tego parkingu! Nie dość że wolne miejsce daleko w głębi to droga szutrowa, kamienista, pełna kurzu. Żadnego chodnika żeby spokojnie przewieźć walizki. Walizki po 16 kg niekiedy trzeba było nieść żeby nie uszkodzić kółek. 😠Mimo opłaconego parkingu 2 razy trzeba było dzwonić żeby podniósł się szlaban. Lepiej wykupić parking prywatny z dowozem na lotnisko.
Jacek KuczborskiJacek Kuczborski
08:37 03 Jun 23
Witam. Informacja na temat obsługi oraz jakości parkingu lotniskowego przy Ławicy. Zarządcą parkingu przy Ławicy jest APCOA Parking Polska Sp. z o.o.. Niestety jakość obsługi oraz ewentualna pomoc to w dobie szanowania klienta po prostu rozpacz. Zostawiliśmy auto płacąc za 8 dni 150 zł. Byłem przekonany że, zostawiam "je" w dobrych rękach. Jakież było moje zdziwienie chwilę po przyjeździe na parking. Nie czepiam się braku miejsc do parkowania. Nieporozumieniem jest samo miejsce parkingowe. Praktycznie wysoka trawa i chwasty stwarzają widok przypominający raczej "cmentarzysko" dla wraków a nie parking. Po drugie po przylocie spotkała nas niespodzianka w postaci uszkodzonego lusterka w aucie... Po rozmowie z obsługą parkingu okazało się że, PARKING NIE JEST UBEZPIECZONY. Wszelkie sprawy związane z uszkodzeniem auta, należy zgłaszać na policję.... Zero pomocy, zero zrozumienia itd... Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego parkingu. Tym bardziej że, wokół jest mnóstwo innych lepszych i przyjaźniejszych dla klienta miejsc, gdzie można zostawić auto.
Marcin MarcinMarcin Marcin
11:16 16 May 23
Cena parkingu długoterminowego to 100 zł. Za 2 noce! Wiadomo - lotniska rządzą się swoimi prawami, ale… w tej cenie nie można nawet liczyć na normalną obsługę. Przylot o 23:20. Parking opłaciłem w automacie. Na moje nieszczęście - maszyna nie wydała paragonu, który jest potrzebny do otrzymania faktury i rozliczenia opłaty. Zgłosiłem się więc do biura obsługi parkingu, które mieści się przy hali odlotów. Niestety - drzwi zamknięte, a na drzwiach kartka informująca o przerwie do godziny 0:10. Zauważyłem, że w biurze znajduje się pracownik obsługi. Zapytałem więc uprzejmie (przez zamknięte) o możliwość wcześniejszego rozwiązania problemu. Niestety zostałem potraktowany bardzo nieelegancko (mówiąc łagodnie), z sugestią nauki czytania i nakazem odczekania ponad 30 minut (do 0:10) aż przerwa się skończy. Ostatecznie zostałem bez paragonu lub faktury, bo pracownikowi zabrało dobrej woli by rozwiązać problem klienta. Przy takich cenach i w takim miejscu obsługa klienta powinna być zdecydowanie lepsza.
js_loader